منـتـدى رنـيـن
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منـتـدى رنـيـن

منتدى رنيـــن يـرحــب بــآلــزوآرٍ

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

اقترحات للمنتتدى للاهميه

3 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
ميرو
عضو مميز
عضو مميز
ميرو

اقترحات للمنتتدى للاهميه Empty
مُساهمةموضوع: اقترحات للمنتتدى للاهميه   اقترحات للمنتتدى للاهميه Icon_minitimeالأحد أكتوبر 18, 2009 2:29 am

تسمحلى الاداره ان اقترح عليها بعض الاشياء للمنتتدى على اعتبارى عضوه هنا واتمنى للمنتتدى انو يكون على احسن وجه
1_ عوزين يتحط صور للتوقيع
2_ وفين طلبات الصداقه والرسايل الخاصه انا مش شوفت اى حاجه من الحاجات دى
3_ عوزين نعمل لكل عضو حاجه تميزو ذى الى يكتب موضوع احسن او العضو النشط فى المنتتدى يكون ليهم تميز بحيث تشجع الشباب على الاهتمام بالمنتتدى والكتابه والردود عل المواضيع بس مش دايما مع الوقت يتعمل فحص للمنتتدى ونشوف التقيم تانى للا عضاء

مع شكرى الخاص للاداره تقبلووووووووو مرورى ارجو ان الموضوع يتقبل وارجو الرد من الاعضاء والاداره على الاقتراحات دى وشكرا sunny
admin
صاحب الموقع
صاحب الموقع
admin

مُساهمةموضوع: رد: اقترحات للمنتتدى للاهميه   اقترحات للمنتتدى للاهميه Icon_minitimeالإثنين أكتوبر 19, 2009 11:23 am

يا ميــرٍوٍ خليكـــــــــى فى حــآلــكـ والنبــى ههههههههههه farao farao Very Happy لو عندك معلــومـــة هاتيهـــــــــأ Very Happy
https://rnin.yoo7.com
ميرو
عضو مميز
عضو مميز
ميرو

مُساهمةموضوع: رد: اقترحات للمنتتدى للاهميه   اقترحات للمنتتدى للاهميه Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 6:03 am

اهتم بالموضوع علشان يكون المنتتدى احسن من كده وفى اعضاء كتير مش 4 او 5 بيردو على بعض وبس عوزين نعمل دعايا للمنتتدى وده رقى الى موافقنى يقول ماشى
admin
صاحب الموقع
صاحب الموقع
admin

مُساهمةموضوع: رد: اقترحات للمنتتدى للاهميه   اقترحات للمنتتدى للاهميه Icon_minitimeالثلاثاء أكتوبر 20, 2009 11:49 am

بصى ميرو انا مش ليا فى المنتديات واالله انا كنت بكرهها بجد موت بس قولت يلا اعمل منتدى منها حاجة كويسة نستفيد منها بمعلومة من بعض ومنها نتعرف على الناس العسل اللى زيكو بجد لو عندك حد تعرفيه يفدنى ويقولى اعمل اية قوليلى وانا مستنى ردك وحاجة كمان بجد شكرا على اهتمامك نردهالك فى فر حك يا قمــرٍ إنشاء الله

study farao
https://rnin.yoo7.com
بيبسى
المدير العام
المدير العام
بيبسى

مُساهمةموضوع: رد: اقترحات للمنتتدى للاهميه   اقترحات للمنتتدى للاهميه Icon_minitimeالأربعاء أكتوبر 21, 2009 7:58 am

انا معاكى يا ميرو انتى عندك حق الواد حمار اصلا
ميرو
عضو مميز
عضو مميز
ميرو

مُساهمةموضوع: رد: اقترحات للمنتتدى للاهميه   اقترحات للمنتتدى للاهميه Icon_minitimeالخميس أكتوبر 29, 2009 5:33 am

طيب يا جماعه فين الفعل بقا
الاقتراحات عجبتكو فين الفعل الى مسؤال يعمل دعايه للمنتتدى بى اى طريقه
ويبداء ينفز الاقتراحات انا مش شيفه اى اى حاجه من الى انا قولتها ياريت يكون فى فعل affraid

اقترحات للمنتتدى للاهميه
صفحة 1 من اصل 1